Περιτύλιγμα και Περιεχόμενο

Πλησιάζουν γιορτές. Οι Δημήτρηδες, οι Δήμητρες, ο Μίμης, η Μιμή, όλοι γιορτάζουν σε 3 εβδομαδες. Και βέβαια, δεν είναι λίγοι. Χιλιάδες είναι. Και βέβαια, όλοι οι "παραγωγοί" κάθε είδους δώρου, και αυτοί που συνθέτουν δώρα με κρασιά και ποτά, έχουν ανασκουμπωθεί και τρέχουν να προλάβουν...

Να προλάβουν να φτιάξουν τα δώρα, τα καλάθια με τα ποτά, να τα στολίσουν, να πλησιάσουν τους ενδιαφερόμενους... ένα test γιά τις γιορτές των Χριστουγέννων που πλησιάζουν και αυτές.

Αλλα, αναρωτηθείτε γιά μιά στιγμή. Τι είναι αυτά τα περίφημα "καλάθια", ή οι "πολυτελείς" κασετίνες; Σίγουρα και έχετε πάρει, και έχετε στείλει. Πολυτελέστατα στολισμένα, χάντρες, χρωματιστά χαρτιά, αποξηραμένα ή τεχνητά λουλούδια, φιόγκοι κόκκινοι, κίτρινοι, όλων των χρωμάτων, κορδέλλες, στραςς, πούλιες... όλων των ειδών τα μπιχλιμπίδια προσπαθούν να καταφέρουν δύο πράγματα:

1. Να σας εντυπωσιάσουν με το "περιτύλιγμα"
2. Να σας αποσπάσουν την προσοχή από το "περιεχόμενο"

Μιλάω γιά τα δώρα κρασιών... γιατί ο έλληνας στα ποτά, στα ουίσκυ, τις βότκες, τις τεκίλες είναι ειδήμων από καιρό, εκεί δεν ξεγελιέται. Αλλά τα κρασιά, ιδιαίτερα κάποια "άγνωστα" του "νέου κόσμου", αποτελούν πολύ "βολική" λύση. Δεν αναγνωρίζονται, δεν τα ξέρει κανείς, -ούτε στα σούπερ μαρκετ δεν υπάρχουν!- και κανείς δεν γνωρίζει τιμή, ποιότητα, μόνο εντυπωσιακά, βαρύγδουπα ονόματα στην ετικέτα.

Εχετε ποτέ δοκιμάσει να πιείτε τα "κρασιά" που επιμελώς κρύβονται κάτω από την λαμπρή και πολυτελή "διακόσμηση", κάτω από το περιτύλιγμα; Συνήθως ΔΕΝ ΠΙΝΟΝΤΑΙ!

Και καλά μέχρι πρότινος. Οταν οι συμπατριώτες μας έπιναν αποκλειστικά σχεδόν ρετσίνα και κοκκινέλι. Αλλά σήμερα; Σήμερα που το καλό εμφιαλωμένο κρασί έχει περίοπτη θέση σε εστιατόρια, στις γιορτές, στα γεύματα και δείπνα φίλων, στις ζεστές στιγμές με αγαπημένα πρόσωπα, ακόμα και στη μοναξιά; Σήμερα που ο έλληνας απέκτησε μιά στοιχειώδη -έστω- οινική παιδεία, είναι δυνατόν να τον αντιμετωπίζουν κάποιοι σα "ιθαγενή" που θα εντυπωσιαστεί με χάντρες, κορδέλλες, φρουφρού και αρώματα?

Στο House of Wine συζητήσαμε εκτενώς το θέμα. Εκεί και η κάποια "δυστοκία" να παρουσιάσουμε προτάσεις δώρων. Το συζητήσαμε, όχι γιατί διαφωνούσαμε επί της ουσίας, αλλά γιά το αν οι φίλοι πελάτες μας θα ήσαν ώριμοι να δεχτούν την ισορροπία που πρεσβεύουμε. Αν, δηλαδή, όχι οι αποδέκτες, αλλά οι δωρίζοντες, θα συμμερίζονταν την άποψη ότι θα πρέπει να δίνουμε τουλάχιστον την ίδια σημασία στο περιεχόμενο όσο κι στο περιτύλιγμα. Οι αποδέκτες θα εκτιμούσαν πιά το ποιοτικό περιεχόμενο εξ΄ίσου (και μακάρι και περισσότερο) από την λαμπρή συσκευασία; Το συζητήσαμε, και ...αποφασίσαμε.

Ναι. Τα δώρα που προτείνει το House of Wine, χωρίς καθόλου να μεονεκτούν όσον αφορά στο περιτύλιγμα, δίνουν βάρος στο περιεχόμενο: Εκλεκτά κρασιά -όχι απαραίτητα ακριβά, αλλά με προσοχή επιλεγμένα- αποτελούν το ποιοτικό περιεχόμενο και αντικείμενο των προτάσεών μας. Και πιστεύουμε ότι τόσο οι δωρίζοντες, όσο και οι αποδέκτες των δώρων, είναι πιά ώριμοι ώστε να το εκτιμήσουν, ώστε να απολαύσουν τα ποιοτικά κρασιά των προτάσεων δώρου του House of Wine.

Πέρα από τις δικές μας προτάσεις, δίνουμε την δυνατότητα στους φίλους μας να συνθέσουν το δικό τους, προσωπικό δώρο, επιλέγοντας αυτοί κάποια από τις πολλές αισθητικά άψογες συστευασίες μας, και οι ίδιοι πάλι τα κρασιά ή ποτά που θα συμπεριλάβου. Επίσης, και τον βαθμό του στολισμού.

Συσκευασίες χρηστικές, χρήσιμες μετά την απόλαυση του δώρου γιά τον αποδέκτη, κυριαρχούν: δερμάτινες και ξύλινες κασετίνες, σαμπανιέρες, ωραιότατες τσάντες γιά κάθε χρήση, αποτελούν την συνήθη συσκευασία των προτάσεών μας.

Δείτε τις προτάσεις δώρων μας, και πείτε μας την γνώμη σας. Πιστεύουμε ότι η αντιμετώπισή μας μπορεί να αποτελεί καινοτομία, αλλά πιστεύουμε ότι είναι προς την σωστή κατεύθυνση: προς αυτή του σεβασμού και της εκτίμησης του αποδέκτη του δώρου, προς μιά σύγχρονη, μοντέρνα αντιμετώπισή του.


Αναρτήθηκε από τον Sommelier

0 σχόλια: